Garantii si service
Garantia produselor vandute de Utilajepro
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Utilajepro, beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Pentru produsele vandute de Utilajepro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Diagnosticarea si remedierea produselor
Utilajepro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, starea garantiala a acestuia, reparatia care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare. Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service pentru produsele cu defect de fabricatie aflate in stare garantiala.
Daca produsul nu poate fi reparat, il vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.
Inapoierea produsului
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta poate fi ridicat direct din Service sau poti solicita expedierea lui prin curier/transportator, costurile de transport fiind suportate de catre cumparator.
Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarii in scris, in vederea ridicarii produsului.